3o Γενικό Λύκειο Λαμίας (Μουστάκειο)

Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017


Τράπεζα Θεμάτων & Εκπαιδευτικό Υλικό

Εκτυπώσιμη μορφή
Τυπολόγιο ΜαθηματικώνΤυπολόγιο Φυσικής
pdf Εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Γ΄ Τάξης Γενικού Λυκείου που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας
pdf Οδηγίες Θετικών Μαθημάτων των Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιου και Γ΄ Εσπ. Γενικού Λυκείου σχ. έτους 2012-13
pdf Οδηγίες Μαθηματικών Α Ημερησίου ΓΕΛ και Α και Β Εσπερινού ΓΕΛ για το σχ. έτος 2012-2013
pdf Διαχείριση διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών Γ΄ τάξης Ημερήσιου για το σχ. έτος 2012 – 2013
pdf Οδηγίες για τη διδασκαλία των Μαθημάτων του Γενικού Λυκείου
pdf Καθορισμός και διαχείριση διδακτέας ύλης Θετικών Μαθημάτων των Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιου (σχολικό έτος 2011–12)
pdf Νέα οδηγία για τη διδασκαλία των Μαθηματικών της Γ΄ τάξης Ημερήσιου (σχολικό έτος 2011–12)

Γραπτές Εξετάσεις - χρήσιμες συμβουλές

[1] Διαβάζουμε όλα τα θέματα προσεκτικά. Αρχίζουμε τις απαντήσεις από τα θέματα που γνωρίζουμε πληρέστερα. Αν δεν γνωρίζουμε την απάντηση ενός θέματος το αφήνουμε τελευταίο.
[2] Ένα πρόβλημα πριν αρχίσουμε να το λύνουμε το διαβάζουμε δύο και τρεις φορές προσεκτικά (ενδεχομένως να κρύβει παγίδες που με την πρώτη ματιά δεν φαίνονται).
[3] Ερώτηση που μας θυμίζει αντίστοιχη του βιβλίου μας τη ξαναδιαβάζουμε προσεκτικά. Μια μικρή διαφοροποίηση μας βγάζει εκτός θέματος.
[4] Βεβαιωνόμαστε για το τι απαιτεί κάθε θέμα για απάντηση και στο "πρόχειρο" σημειώνουμε λέξεις "κλειδιά" για τα σημεία στα οποία θα αναφερθούμε.
[5] Για να κερδίσουμε χρόνο, δεν χρειάζεται να αναπτύξουμε ένα θέμα στο πρόχειρο και μετά να το αντιγράψουμε στο καλό, χρησιμοποιώντας τις σημειώσεις του πρόχειρου.
[6] Δεν είναι ανάγκη να βάλουμε εξαρχής την επικεφαλίδα "πρόχειρο", γιατί μπορεί να μην προλάβουμε να μεταφέρουμε από τις τελευταίες σελίδες κάποια ολοκληρωμένη λύση, οπότε κάποιες από τις τελευταίες σελίδες μπορούν να δηλωθούν ως καλό.
[7] Στη διάρκεια της απάντησης ξανακοιτάμε το θέμα αρκετές φορές, για να βεβαιωθούμε ότι δεν έχουμε απομακρυνθεί από το ζητούμενο. Ξαναδιαβάζουμε το θέμα όταν έχουμε τελειώσει την απάντηση, μήπως έχουμε κάτι ξεχάσει.
[8] Οι απαντήσεις που δίνουμε θα πρέπει να διακρίνονται για την σαφήνεια, ακριβολογία και πληρότητα του νοήματος. Απαντούμε στα θέματα γράφοντας αναλυτικά και καθαρά.
[9] Η ορθογραφία και η εμφάνιση του γραπτού παίζουν τον δικό τους ρόλο. Από Ζήτημα σε Ζήτημα αφήνουμε κενό δύο τουλάχιστον σειρών.
[10] Προσπαθούμε να απαντήσουμε στα ζητήματα, κάνοντας σωστή κατανομή του χρόνου. Ο χρόνος είναι βασικός αντίπαλος, όμως αν κατανεμηθεί σωστά γίνεται σύμμαχος.
[11]. Αν δεν προλάβουμε να αναπτύξουμε ένα θέμα, το ολοκληρώνουμε περιληπτικά.
[12] Σημειώνουμε όσα θέματα (υποσημειώσεις, επιμέρους ερωτήσεις) έχουμε απαντήσει, για να μην ξεχάσουμε να απαντήσουμε σε κάποιο ή απαντήσουμε δύο φορές στο ίδιο.
[13] Οι συμπληρώσεις γίνονται χωρίς αστερίσκο (*), βέλος (->), κλπ., αλλά με κανονική υπόδειξη. Π.χ. στο τέλος του Ζητήματος 1α γράφουμε: Υπάρχει συμπλήρωση μετά το Ζήτημα 4β και στο τέλος του γραπτού ξαναγράφουμε: Ζήτημα 1α Συμπλήρωση.
[14]. Στο τελευταίο "20λεπτο", αν έχει μείνει, ελέγχουμε αυτά που έχουμε γράψει διορθώνοντας τυχόν λάθη και συμπληρώνοντας τυχόν παραλείψεις.
[15]. Δεν εγκαταλείπουμε την προσπάθεια, προσπαθούμε μέχρι το τελευταίο λεπτό.